Nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
If you have a dream, you have to at least try to live it. So, this is me, NUR AMALINA BINTI MAT. Lynn fr short . and i am 18:)

Melihat:)

Monday, December 6, 2010

Chapter 98:Awal Muharam Detik Permulaan:)

*act, gmbr nie aq amek kat Gooogle pastu edit! :)
Salam Muharam:)

Tengok ta cerita Dakwah Muharam kat TV3 td! yang aku taw OBon ta tengok.. dy kate terlepas!! HAHa.. Ksian2.. Best dok cte ue! wink2!! Ok2.. kembali ke tajok asal!..:)
Muharam? Tahun Baru dalam Islam kan! Kebabbboommm!!*mercon buat sndiri* wink2!
Tahun baru,
Buka buku baru,
Mesti lah ade azam baru kan!!
Rase nye macam baru lepas je Madam Zu tanye2 kat dalam kelas n suruh cerita pasal azam baru kat dalam buku, buku, buku?? Buku ape ha!? srious aq ta ingat!! apee!!!?? Argh, lantak r.. Haha:D

Baiklah, mari bce cerita nieyh..


Malam2 aq n obon akan melakukan tugas kami seperti biasa iaitu chatting bgai na rakkkk!!
halooo! ktorang pown ade azam dan cite2 yang ingin dicapai,
jadi td kami berbincang mengenai agenda pabila BESAR nnty!! haha

1st skli ckap pasl kawennnnn!!
  • Obon cakap nnty kalau aku kawen dyer na kad yg 1st skali! I'Allah ye bon.,
  • Kalau pgi keje kawen, mak aq salu ckp nnty na kawen ''buat mcm ni lah, itulah'' slalu aq jwab 'lme lagi kn bu' wink2!!
  • Aku salu cakap kat mak aku kan bon ''nnty kawen na buat kat dewan ea bu..'' tapikan bon, mak aq cakap na buat kat kampong, nnty dah pencen mak aku kte dyer na buat rumah kat kmpong, so keje kawen buat kat sne.. alaaa! *ceyh, mcam boleyh pcaye je cakap mak aku tuh!
  • Obon cakap:Kalau buat kat dewan nnty sdiakn 1 meja VIP untok dyer n 12 Lombokk! i'Allah:)
  • Ade ke obon cakap nnty aku kawen ngan anak raja!.. bon, kalau orang yg ade nme dyer Raja je kat depan tuh boleyh lah. hhaha

2nd, Kitorang cakap pasal hala tuju na berjalan2 atau bersiar2:

  • obon kate, nnty dyer na tmpah tiket flight skali ngan aq, Alamakkk! lupe plak kau cakap kau na pgi mne bon??
  • Korea ea bon.. ok2! aku ade cakapkan yang aku mmg obses sangat ngan Jerman! and aku pown tataw ape yg menarik sngat kat Jerman ue!
  • tape2! kte pgi 2-2.. 1 tmpat plihan aq, 1 tmpat lagi plihan kau!
  • takan ber2 jerk.. eh eh!! obon kte ''aku pegi ngan suami aku, kau pegi dengan pkwe kau''.. taleh bon, nnty mmbazzir duet na sewa lagi 1 bilek untok pakwe aq, so aq bwak laki aq lah nnty yerk (jaoh nye pkir)
  • oppss, Mekah skali yerk!:)

3rd and seterusnya, merepek ape ntah lagi pasal duniawi!! HAHA..

mood:Nurul Shazleen Natasha:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...