Nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
If you have a dream, you have to at least try to live it. So, this is me, NUR AMALINA BINTI MAT. Lynn fr short . and i am 18:)

Melihat:)

Friday, December 10, 2010

chapter 106: Sepetang..

Bile Handphone Menyanyi lagu A Year Without Rain nyanyian Selena Gomezzz!!
HHA.. Ibu kate Petang nie na pegi PPD n JPN, Pastu na Pegi Sklah Teknik muuuhh!!

Di Sekolah Menengah Teknik Bukit Piatu, Melaka!!
-Perghhhh, bangunan!! 'cantekkk siak'
-Name aku no 11 antara brape puloh orang ntah *untuk Kos aq lah!
-Ya! Nama anda telah di'list'kan untuk menetap di asrama! Yooo, mane asrama nye?? ta nampak pown..
-Btw, sekolah tu ade f4, f5, f6!!*upper seyh!
-Kos aku agak dibanjiri oleh lelaki-lelaki..
-Pendaftaran 6 Januari 2011

Ok!! selepas pergi ke PPD n JPN segala tuhh, ape lagi,.. takan terus na balek umah.. Msti lah menyinggah kan! Hurm,, lupa pulakk yg ade Ekspo kat MITC. HUrm, 1 Industri 1 Malaysia! HAHA..

Pameran:-


Nampak STICKER yg ttampal kat tudung tuh! Kalau tade ta boleyh masokk!

Kalau dah datang sini PERooT mesti lah penohh berb.. TESTER belambak, tiap2 negeri punye ade.. kau na ape? Laksa? Sup tulang? Keropok Losong? Mcam lagi lah.. tapi,, cume mahal sikit lah.. Cendawan goreng yg saloo korang beli kat Pasar Malam yg dlm Polisterin Kecikk tu je RM3. MAngga 1kg RM6. Air RM2. Mi Rebusss Rm5 weyhhh!! CEkik darah! TApe2.. yg penting Tester banyak!! HHA

Nampak ta itu Burasak dan Lepat Loi!! Na kate aku nie orang bugis.. *tidakkk!! SAya Jawa Mix!! ibu JAwa, ayah Melayu ORi punyaa.. Tapi aku ta reti lah ckp jawe, Btw. kalau na ngumpat pasal aku dalam Bahsa jawe, baek korang lupekan je lah.. aku just ta taw na ckp je.. tp mksod dyer aq taw lah.. HHA..
Na taw tak!! AQ beli Burasak 4, Lepat Loi 4!! *sape na makan weyh bnyak2 nieyh, ahad dah na balek BP! HHA
Sebenarnye aku teringat kat kau APIN!! tiap2 kali balek PB kalau kau stay pontian, kau akan bawak balek Makanan2 nie kan! HAHA:)
mood:-Rindu maktab!
sape ingat pasal kuih cincin nie! Tiba2 Ku dilanda Kerinduan terhadap Madam Zu!! HHA

Abang nie *sape name ntah* Tembikar OOhh Tembikar..

Pegi kat Negeri Sarawak! Ececeyh, bajet pgi sane jerk.. Ade ke mereka-mereka ini meng'offer aku untok pkai pakaian2 mreka.. teringin sebenarnye.. bayaran RM5.. kalau pasal bayaran ue small matter, tapi bengang lahhh. ramai orang weyyhh kat situ!
*abg ue seksi! HHA

Ada showcase batik lah apelah,.. Btw, Zakiah Anas yg 999 ue jadi pengacara majlis nyerkk..

Ouhh,, kenapa tangan kosong!!
*kau ta taw.. orang yang capture gmbar nieyh tengah terkial-kial, antara na amek gambar and nak pegang barang!! HAHA

owkayhh!! dah na penghujung!! Tengok tu.. Eiyuuuu Pinkkk! OUh no,, itu beg IBU punye.. aku punye Wane Itam!! grrr.. HHa:D

Capture by:-Nor Ainon Sulaiman:)
*dah kenapa dengan aku nieyh! hha

P/s:Balek umah, tengok kat Peti Surat, letter Drpd MRSM Batu Pahat.. Yuran bulanan belomm bayar, RM120! HHA:D

2 comments:

  1. woahhh kau dpt masuk Bukit Piatu ker?
    confirm pelajar pintar nih ;D
    teknik kawalan kan tuh?

    aku dlu teknik jasin jer xD
    pernah juga pergi Bukit Piatu
    aku xsuka guard dia kerek =.="

    ReplyDelete
  2. HHa.. A'a.. sbb bukan teknik Vokasional..
    Terer ape dpt gak teknik kann!
    Sbb guard je kerkkk?? HHA.. Klakar lahh..
    Btw, mmg btol, ari tu pegi, bnyak songel doe guard dyer.. HAHA:D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...