Nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
If you have a dream, you have to at least try to live it. So, this is me, NUR AMALINA BINTI MAT. Lynn fr short . and i am 18:)

Melihat:)

Thursday, June 20, 2013

Next step of life #2

ME, IKA, NIENA, IFFAH, YUS, AINA, PYPA

So, this us ! bilik kitorang terselit kat tepi, dah la hujung, memang kirim salam la nak dapat wifi laju kan. tapi yang paling terharu sangat ni, kitorang kenal tak sampai pun 3 minggu actually, macam Aina tu memang lah 3 minggu sebab roomate, pypa lagi laa, 5 tahun and still counting kan. tapi yang selebihnya tu jiran depan bilik, tapi gaya dah macam sebilik dah semua.

Ya Allah, aku tau Iffah and Niena merajuk dengan aku sebab aku nak pindah. Sampaikan aku masuk bilik nak bagi Big Apple, yang bagi respon cuma Ika dengan Yus je ! merajuk dengan aku. aku tau diorang nangis, babe, at least korang hilang aku sorang, tapi aku? hilang korang yang ramai :') Sedihnya aku masa hari jumaat yang aku tinggal sorang kat bilik tu, memang tak tertanggung. Sampaikan masa aku dah nak balik, mak aku dah dekat bawah pun, aku rasa berat nak tinggalkan korang, tapi aku kena pikir balik, takkan aku nak stay sana, semata-mata sebab kawan kan.

Takpelah, semoga sesi perkenalan kita 3 minggu ni bawa makna dalam diri kita semua. Aku tak menyesal daftar dekat matriks tu haritu, God give me a chance to know them, Pypa lah yang buat aku sayu sesayu mungkin time tu. pypa pypa .

dah ! tak terluah dah isi hati aku ni haa. HAHA apa-apa pun korang the best (Y)





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...