Nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
If you have a dream, you have to at least try to live it. So, this is me, NUR AMALINA BINTI MAT. Lynn fr short . and i am 18:)

Melihat:)

Thursday, November 29, 2012

Both of us:)


Setahun bukan satu hari guys :)
Nurul Asfizah Atan.
As, aku suka tengok gambar-gambar nie, HAHA. bukan nak cakap ape lah kan. tapi comel. Bengong ==!

As, orang selalu tertukar kita kan. even budak-budak form 1 dekat aras yang dah duduk berapa bulan dekat kita pun still tersalah. tapi kita YA kan je kalau diorang panggil aku kau and sebaliknya. sumpah lawakkk. Susah sangat eah nak bezakan kitorang. Muka As petak, aku takkk ! HAHA

Aku tak tau nak cakap ape lagi lahh. tapi memang kau roomate yang memahami, tak ada masalah aku dengan kau. Mek dan Bebell ! rumet selama 3 minggu ! menghiburkan. HAHA Hurm, lagi 2 orang roomate, Ezzah and Alia, korang pun best. Jangan nakal-nakal:)


#Kbye !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...