Nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
If you have a dream, you have to at least try to live it. So, this is me, NUR AMALINA BINTI MAT. Lynn fr short . and i am 18:)

Melihat:)

Wednesday, August 15, 2012

HAHA !


You know myself more than I know myself . Seriously ? Thanks. prihatin rupa nya makhluk Allah nie. 
Tak perlu kan aku nak mention satu dunia, apa gerak-geri aku kau boleh baca. just keep it. aku tak berangan jauh-jauh pon. korang yang tolong berangan kan untuk aku. HAHA lawak kalau ingat semua yang dah jadi.

tak dinafikan, "Lately I got this feeling, I don't know what's the meaning, But I know it's strong because it's over you"

Ya Allah,
 jika dia bukan milikku, tabahkan hatiku,
jika dia bukan milikku, tenangkan hatiku,
jika dia bukan milikku, dekatkanlah aku denganmu
Semoga aku redha dengan ketentuanmu.

#merepekmerapu.HAHA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...