Nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
If you have a dream, you have to at least try to live it. So, this is me, NUR AMALINA BINTI MAT. Lynn fr short . and i am 18:)

Melihat:)

Thursday, June 7, 2012

My Holiday over :)


Cuti sekolah dah nak habis. So, ape je yang aku buat kat rumah. kalau dikira-kira sampai hari nie memang cukup seminggu aku ada kat rumah. lagi seminggu mana ? Banyak program kan. so tak melekat kat rumah. nak buat macam mana HAHA. 

Kalau tak melekat kat rumah maknanya Homework ta siap lah kan ! duduk rumah pon ak siap, apa lagi berjalan ! HAHA. yang aku settle cuma kerja kursus PA. aku dahulukan benda yang kena buat pakai komputer dulu. yang by hand tu bila-bila masa pon boleh buat kan. haha. 'Jangan tanya apa-apa pasal PA lagi dekat aku. aku tidur pukul 4 sebab siapkan PA. betul salah nombor 2. apa-apa aku liquid je nanti kat maktab. HAHA.

Okay ! result Sem aritu memang honestly aku cakap teroookkkk gila lah wehh ! sumpah tak tipu. nak buat macam mana, nasi dah jadi bubur . markah Sem tak boleh nak betulkan. Yang boleh aku buat. Buat betul-betul untuk sem 2 nie. tinggal berapa lama je lagi nak SPM nie Lynn oiiii ! Sedooo lah weyhhh. yang penting sekarang nie Trial Mara. boleh buat ? usaha lahhhh. 

Dah ! tak tau nak cakap apa lagi. nak makan. HAHA


p/s : tinggal berapa lama je lagi kita nak gelak ketawa, melantak gila-gila kat kelas, makan kat DS sama-sama, bergaduh, buka puasa sama-sama, sahur sejengkal sama (puasa last kat maktab tahun nie ), lepak Stayup sama, tengok tayangan sama, main Killer, main true or dare, buat homework jemaah tu yang penting :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...