Nuffnang ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
If you have a dream, you have to at least try to live it. So, this is me, NUR AMALINA BINTI MAT. Lynn fr short . and i am 18:)

Melihat:)

Wednesday, March 14, 2012

Standardized 1, semester 3 .


Exam dah habis. result pulak satu hal . memang nampak lah ada peningkatan. first off all memang aku bersyukur . tapi bila pikir balik, baru selaras 1 weyh .  

''bersyukur boleh tak dgn ape yg kau dpt ni Lynn.!'' 
''Ape ? sape kata aku tak bersyukur. aku bukan yg jenis nak nangis bila result terok, sebab aku tau, segitu effort aku, segitu jugak lah markah aku.'' 

Nie result aku, dan yang bawah sekali tu ranking aku . 93/147 .. ok kalau nak dibandingkan sebelum nie. yang aku hitamkan tu result sejarah . kalau kau dapat agak aku dapat berapa, baguslah kan. 


lepas baca nie kau dapat tau yang aku memang tak berminat dengan sejarah. tapi aku cuba . 
kelas yang paling aku nervous memang kelas sejarah. ehemhemm. jujur lah kan. aku memang tak selesa belajar dengan cikgu mcm ue. cara ckgu tu ajar buat aku takut. rasa mcm nak maki pon ade. nasib dy cikgu
this is the fact that u should know : hari-hari aku doa biar takde kelas sejarah. 
hari-hari aku doa nama aku tak dimention . hari-hari aku doa aku pandai sejarah . 
hari-hari aku doa biar aku minat kat sejarah nie.



So, this is what i must change for next examination . Semangat kena kuat Lynn. don't let anyone stop ur dream. let it be reality :)

Last but not least. thanks to mentor, Saddiq . and deskmates Shaz, Jimmy, Mokted. but now deskmates aku Nadh sorang je lah seyhhhh :)

p/s : Aku just sampai kan ape yang kau nak luahkan. jgn pulak kau yg baca nie pegi smpaikan kat &#$^&%&%. ... 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...